sunnuntai 26. lokakuuta 2014

Housepartyt ja pumpkin picking

Maailman kamalin työviikko on onneksi ohi, huuuh! Perjantaina treffasin Kathrinen westfieldillä, haettiin ruokaa ja suunniteltiin, että miten saatas järkättyä kyydit silleen, että päästäs yksiin housepartyihin, joihin yks Andrew meijät kutsu. Myöhemmin Emma liitty meidän seuraan, ja haettiin silleki ruokaa. Jauhettiin kakkaa ja suunniteltiin iltaa, ja Kathrine lähti sitten kotiin, ja mä jäin hengaa vielä hetkeksi Emman kanssa.

Ajoin Kathrinelle, nappasin tytsyn ja sen yökyläkamat kyytiin ja ajettiin meille SP:hen, ja mä laittauduin valmiiksi, ja Kathrine söi kaiken mitä mun huoneesa löyty. No joke. Joka välissä kuulu et ''oh hey can i eat this?'' haha. Kympin jälkeen Andrew tuli hakemaan meitä, ja mentiin sen kämpälle Annapolikseen, jossa tavattiin itävalta-Bianca ja itävalta-Anna ja usa-Mike. Hengattiin siellä hetki, ja sit lähettiin mun ja Kathrinen ekoihin housepartyihin! Oli tosi hauskaa, ja niitten piti olla halloween bileet, eli asut ja kaikki ois pitäny olla mut eihän meillä ollu... Mutta mukavaa oli, ja tuli tehtyä uusia tuttavuuksia. Lähettiin joskus kahen jälkeen ajelemaan ja ettimään mäkkäriä, mutta jostain syystä mäkkärin drive-thru ei toiminu...? Tultiin sitte SP:hen (ja vasta ku oltiin täällä, tajusin sen koska ilmeisesti amerikan luonnosta keskustelu voi olla niin kiinnostavaa ettei kiinnitä mitään huomiota ympäristöönsä...), täälläkään ei drive-thru toiminu (en tiiä tarkistiko kukaan oliko se ees auki...) ja lopulta päädyttiin Pasadenaan double T dineriin pannareille. Pasadenasta ajettiin takas SP:hen joskus puoli viiden kieppeillä ja Andrew heitti meijät takasin kotiin. Pieni säikähys sattu ku tultiin ovelle joka oli LUKOSSA ja eihän mulla mitään avaimia ole :D Muutaman sekunnin panikoinnin jälkeen muistin että autotallista pääsee sisälle. Vaara ohi! Nukkumaan me päästiin vasta joskus viiden jälkeen.

Heräiltiin joskus kymmenen kieppeillä, lahnattiin, ja mä ajoin K:n kotiin joskus yhentoista jälkeen. Tulin takas kotiin, ja lähettiin hostien kanssa valkkaan meille kurpitsat! 
IMG_4763 IMG_4764 IMG_4765 IMG_4773 IMG_4774 IMG_4780 IMG_4813
Tein mun kurpitsasta kummituksen, pitää koittaa ottaa siitä kuvaa sitte ku siellä on kynttilät ja kaikki :P Silmät ja suu jäi kyllä tekemättä, koska oon pretty sure että koko toi kummituksen pää ois hajonnu, se on sen verran pieni. Oh well!

Kurpitsojen jälkeen lahnasin jonku aikaa, kunnes hostmomi ja hostdadi lahti ulos syömään, kun niillä on maanantaina hääpäivä, ja mä lupauduin vahtimaan lapsia sen aikaa. Katottiin Jessietä ja syötiin dinnerii. Ihan basiccii.

Nyt unta nassuun, koska viime yö jäi sen verran lyhkäseksi!

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa tosi hauskalta!! Hehheh mistäs te ootte jo paikallisiin poikiin päässy tutustumaan?;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vahingossa, oikeestaan :D hahah A tekstas K:lle, koska se luuli että K:n numero on vielä K:n edeltäjän numero haha

      Poista