lauantai 8. marraskuuta 2014

Don't move firewood, it bugs me!

Jääkaappimagneetin teksti, joka mua on häirinny koko sen ajan ku oon ollu täällä, pääsee vihdoin otsikoksi. Jostain syystä se on jääny päähän ihan urakalla.

Let's see, mitähän tällä viikolla on tapahtunu.. Maanantaina hostmomi pakkas matkalaukun ja vietti koko viikon DC:ssä koska sillä oli niin paljon töitä, ettei se ois ehtiny käyä kotona ku kääntymässä, joten ollaan vietetty viikko viisistään hostiskän ja lasten kanssa.
Maanantai oli ihan basic päivä, koulua ja läksyjen tekoa. Sillä välin ku lapset oli koulussa mä kävin shoppailemassa.

Tiistaina jälleen kerran basiccii, oli koulua, mä kävin Annapoliksessa sen verran että kävin Westfieldissä Charlotte Russella koska yhteen mun ostamaan paitaan oli jätetty varashälyytin, hohhoi.

Illalla pianon jälkeen käytiin Chipotlessa syömässä, ja en voi ku ihmetellä miksen oo KÄYNY TUOLLA AIEMMIN NAMI. Tosta tulee mun vakipaikka lemme tell you.



Keskiviikkona en ees muista mitä tein, oli varmaan ihan basicci päivä, koulua, läksyä, himmausta, ja olin nenä kirjassa kiinni koko sen ajan mitä olin off.

Torstai, ei mulla muutaku että huhhuh mikä päivä! Päivällä nautin jälleen kirjoista, luin loppuun the maze runner seriesin kakkososan.



Loppupäivä ei sitte mennykkää ihan suunnitelmien mukaan! Lähin normisti hakeen lapsia koulusta, ja lähettiin ajamaan grouppiin. Madeltiin ruuhkissa about ikuisuus, ja välillä kelloa vilkuillen olin varma että myöhästytään. Ja myöhästyttiinhän me. Mentiin ryömimisvauhtia autoletkan perässä kunnes takana oleva auto törmää meijän auton perään. Sydän jätti about 500 lyöntiä välistä koska did not see that one coming! Ajettiin pientareelle ja meitsi hyppää autosta tsekkaan tilanteen, ja kävi ilmi että meihin törmänneeseen autoon törmäs auto, ja sen voimasta meihin sitten törmättiin, eli pienoinen dominoefekti (onks tää yhdyssana?). Jossain letkassa oli ajanu palolaitoksen tyyppi, joka sitten pysähty, kyseli ollaanko ok ja soitti poliisin paikalle. Meijän auton perä on hieman lommoilla, ja parking assist system huutaa ku sitä käyttää mutta muuten auto on aikalailla kunnossa, ja mä ja lapset ollaan ok! Auto viedään huoltoon varmaan tänään tai huomenna. Poliisi kyseli ajokortit ja rekisteriotteet ja kyseli että mitä tapahtu, ja saatiin siltä sitten collision information lappunen, jonka toimitin sitten hostiskälle. Joku tunteroinen jouduttiin venaamaan, ennenku päästiin lähtemään. Palattiin kotiin, koska ei oltas ehditty grouppiin ku vasta sitte ku se ois ollu jo loppu, niin tultiin suorilta kotiin. Lapset oli kyllä yllättävän iisisti koko homman ajan, enemmän ne oli huolissaan siitä, että ehitäänkö grouppiin ja koska päästään lähtemään tästä. :D Mä säikähdin meistä varmaan eniten haha
Hostiskä oli kyllä ihana ja teki vähän mieli itkee, kun se veti mut syrjään ku lapset söi ja totes että se on noiden lasten isä joka päivä, mutta välillä sen pitää olla mun iskä, ja kysy varmaan sata kertaa että oonko varmasti ok, ja että jos haluan vaan hengata tai jutella niin ei tartte ku sanoo. nyyh <3

Perjantai basic (tuntuu että tässä tekstissä sana 'basic' ilmenee ainakin 10 kertaa, sori) päivä, ja, kuten muutkin päivät oikeestaan, vietin sen lukien. Vedettiin Annien kanssa myös pikku päikkärit.



Hain lapset koulusta, ja koitettiin pysyä pois siivoojien tieltä. Koitettiin lennättää sellasta lentävää lintua, ku oli niin tuulinen sää, mutta eihän se mihinkään lentäny. Sit leikittii pari kiekkaa SPUDia. Hostiskä tuli kotiin, hengattii jonku aikaa, ja sitte lähettiin Hella'siin dinnerille, ja hostmomi liitty joukkoon.

 Tänään hostiskän äiti tuli käymään, ja mentiin yhessä Arundel Mills Mallille syömään sellaseen paikkaan, missä on ravintola, ja keilaratoja,ja sellanen arcade tyyppinen pelipaikka. Tosi siisti! Sit ku oltiin syöty, niin tarjoilija toi mulle jätskin jos oli kynttilä ja sano et kuulin et sul on kohta synttärit, JA EI OO MITÄÄN AWKWARDIMPAA KU SE ET PORUKKA LAULAA SULLE HAPPY BIRTHDAY JA KOKO RAVINTOLA TUIJOTTAA JA SIT TAPUTTAA. EI ENÄÄ IKINÄ. Ei vaa, oli ihana pikku ylläri, vaikka olinki varmaan yhtä punanen ku se kirsikka siinä jäätelön päällä.

Syönnin jälkeen mentiin pelailemaan kaikkia niitä pelejä, ja kotiin tultiin tossa tunteroinen sitten.
Kohta lähen huristelemaan Annapolikseen ja mennään tyttöjen kans kattomaan Interstellar, wohoo!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti