tiistai 11. marraskuuta 2014

Happy Birthday me!

Tunnustan, ja myönnän, että ei oo mitään parempaa ku oma synttäripäivä. Fiilis on sama, ku sillon ku olin 6 ja oli jouluaattoaamu.... Ainaku 9. päivä meen nukkumaan, tiiän että huomenna on mun synttärit ja mun ilme on kutakuinkin...


...noiden kahden sekotus. Sue me. Taakse jäivät teinivuodet, ja mittarissa 20. HYI?! Ok ei vaan, oon aika innoissani.

Työpäivältä ei kuitenkaan vältytty, vaan ankarasti kello soi 6:45. Koska olin edelleen ku se lapsi jouluna, ponkasin samantien sängystä ylös. Ei oo tainnu tapahtua muutes kertaakaa sitte lasten ekan koulupäivän....... Sain hostmomilta syndehalit, samoinku tytöiltä. R vaan kylmänviileästi totes ''Happy Birthday.'' RUDE. No ei vais. Hostiskäkin toivotteli syndeonnet ennenku lähettiin lasten kaa, ja bailattiin hetki sitä, etten oo enää teini ha

Kävin nakkaamassa lapset kouluun ja pääsin nauttimaan omasta ajasta. Chillailin sängyssä hetken lukien, jonka jälkeen suihku ja lähin Annapolikseen. Ostin ittelleni syndelahjaksi Catcher in the Ryen, jonka oon meinannu ostaa jo ikuisuuden, kuin myös Aeriesta parit yökkärit, uuuuu ne on niin kivat! Saatoin myös hakea The Cheesecake Factorysta ittelleni palasen juustokakkua...


 Kotimatkalla poikkesin Chipotlessa hakemassa lounasta, ja menin kotiin nauttimaan. Sen jälkeen ehin hengailla jonku aikaa, ennenku lähin hakemaan lapsia.

Päätin tehä lättyjä dinneriksi, koska YOLO, mutta huomasin ettei meillä ollu kananmunia, joten lähettiin käymään kaupassa. Palattiin kotiin munien kanssa, ja koitin patistaa lapsia tekeen läksyjä, samalla ku mää tein lättytaikinan.

Mä paistelin lättyjä, lapset katto muumeja ja adventure timesiä, ja fiilisteltiin vähä muumien tunnariaki.





 Hostiskä tuli kotiin kasin jälkeen, jonka jälkeen mä hyppäsin autoon ja lähin treffaamaan Martinaa, Emmaa ja Kathrinea. Matkalla (jopa meidän drivewayn päässä) huomasin et hostmomi oli tulossa kotiin, ja jäätiin hetkeksi juoruamaan, ja hm kyseliki joko oon keksiny mihin mentäs syömään perjantaina/lauantaina. Mennään vähän jälkikäteen juhlistaan mun syndejä, ja mä saan valita ravintolan. Kolme ehdokasta tällä hetkellä, en oikeen osaa päättää...

Annyyyywaaayyyy tyttöjen kanssa treffattiin meidän vakipaikassa 49 Westissä, ja jutskailtiin, jouruiltiin, ja suunniteltiin pieniä reissuja.


 Kotona olin tossa ehkä puolisen tuntia sitte, eli kympin jälkeen. Kaikenkaikkiaan aika onnistunut syndepäivä!!

Ainiin, sain tytöiltä lahjat, ja C:n kortti... Spelling? Close enough!


L vois ehkä kans harjotella spellingiä vähän... Yritys on kova! <3


PS. 12 PÄIVÄÄ HAVAIJIIN!!!

2 kommenttia:

  1. HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ!! ja oot lähössä havajille hei ookoo.. JA MITÄ HITTOA "sorry about the raping" ?!?!?!? XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOOOS!! joo, pidän huolen ettet tuu unohtaan ;) hahahah kyllä naurettiin hostiskän kanssa, mutta vois kyllä sanoa C:lle että laita se W ja P sinne nii on ehkä vähän asiallisempi :DDdD

      Poista