tiistai 18. marraskuuta 2014

You're a glittery hobo

Melkeen oon ollu reipas tän blogin kanssa.... Let's seee, mihin oon jääny...

Keskiviikko oli varmaan ihan basic päivä, en yhtään muista mitä tapahtu, joten tuskin mitään kovin ihmeellistä. Paitsi netti hajos. </3 Kaikista huvittavinta oli ehkä se, ku kolme lasta itkee rivissä koska internetti oli poikki. Hashtag first world problems. 

Torstai oli torstai, ja yks inhottavimmista päivistä mitä täällä on vastaan tullu, eikä se oikeen parantunu ku vasta sunnuntaina, paremmin ehkä vasta eilen. Ei siitä sen enempää, muutaku että paskaa oli. 

Perjantaina joutuin pysymään aamun kotona koska netinkorjaajien piti tulla 10-12 välillä ja mun tuurillahan ne tuli sitte mahollisimman myöhään, eikä vahingossakaan kymmeneltä. Hiukan ennen kahtatoista netti oli kuiteski korjattu ja sitte skypeilin Suomeen Ritalle. 
Koulun jälkeen hengattiin lasten kanssa, katottiin jotain American Girl Doll leffaa ja mitäs...Loppuillan himmasin huoneessani nauttien intternetistä koska oon sen orja selkeestikki...

Lauantaiaamuna (aamu = klo 12 juu) nappasin Volvon alle ja hain kyytiin Emman ja Kathrinen ja huristeltiin kohti College Parkia ja hyvää ystäväämme Ikeaa! Treffattiin Martina, Melanie ja Sandra siellä, koska ei mahuttu kaikki yhteen autoon.  Tarkotuksena oli siis mennä ostelemaan meille joulukalenterit, ja ne myös löydettiin. Käytiin myös tottakai syömässä, namnam.Vähän oltiin pettyneitä karkkivalikoimaan, mut no can do </3
Kotona olin joskus neljän jälkeen, sen jälkeen himmailin hetken kunnes pikkusta ennen viittä lähettiin hostien kanssa syömään mun synttäridinneriä näin vähän jälkikäteen. Mä sain valita paikan ja tuskin tulee kenellekään yllätyksenä että mun valinta oli Cheesecake Factory. Ei vaan, harkitsin oikeesti kovasti Red Robinia mut juustokakku. Lähettiin tarkotuksella aikasten, ettei tarvis jonottaa kamalan kauan mutta silti jonoa oli joku 40 min, hohhoi. 
Mutta apua minkä synttärilahjan sain hosteilta! Oon edelleen vähän herkistyny koska ne tuhlas niin paljon rahaa tohon. Sain vedenkestävän kameran!!!! 

how to get r to sign your bday card: you don't

kollaasi4

En malta oottaaa et pääsen testaamaan tota Havaijilla!

Sunnuntaina lähettiin viettämään R'n synttäreitä laser tag paikkaan, jonne meijän lisäks tuli hostmomin vanhemmat, ja hostmomin sisko lapsineen. Pelattiin joku tuhat kiekkaa, mut oli hauskaa! Sen jälkeen pitsaa, kakkua ja lahjojen aukasemista. Oli ihan jees! Illalla käytiin Chipotlessa syömässä (<3) ja sitte mää lähin Annapolikseen 49 Westiin treffaamaan Emmaa, Martinaa ja Kahtrinea ja suunniteltiin vähän reissua keväämmälle.

kollaasi2
Syndejuustokakkuu vielä, namnam. Tietenkään hostmomi ei ollu hiljaa et oltiin juhlistamassa mun syndejä niin jono tarjoilijoitahan sieltä tuli syndelaulua laulaen...

kollaasi1
Kotona olin joskus puol kympin jälkeen ja taisin mennä aika suorilta nukkumaan.

Eilinen, maanantai oli aika basicci, vein lapset kouluun, menin salille, tulin kotiin, himmasin, hain lapset ja tehtiin läksyjä ja lähettiin ulos syömään. Meijän tiskikone kuoli, ja saadaan uus vasta joulukuussa, mikä tarkottaa sitä, että MUN EI TARTTE KOKATA ainakaan kamalasti nyt hetkeen. God bless. Illalla jutskailtiin joku tunti hostmomin kans mun huoneessa ja hm lupautu tekee mulle geelilakkauksen kynsiin ennen havaijia, jihuu!

Tänään oon vaan lagaillu, paitsi kävin hakemassa Chipotlea koska Chipotlea ei voi koskaan olla liikaa. Ja aamulla oli pakkasta!!!!


kollaasi3


ps...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti