lauantai 22. marraskuuta 2014

VIHDOIN

Oon koittanu pitkittää tätä pakkausprosessia niin pitkälle ku vaan voi, lähtöön on 5 tuntia ja oon melkeen pakannu... Miksen koskaan opi?

Anyways, tällä viikolla ei oo tapahtunu oikeen mitään ihmeitä, on käyty chipotlessa, salilla, leivottu joulutorttuja (<3<3), tapeltu, pesty pyykkiä ja on käyty groupissa, ja myöskin tajuttu, että groupissa aina käydään yhdessä ja samassa subwayssa, ni siitä on tullu mun vakkaripaikka. Myyjä E (tää kertoo jo jotain...) tietää, että meitsi on Suomesta, ja se osaa luetella mun ja kolmen lapsen tilaukset ulkomuistista. Hups? Ihan perus viikko siis.

Tänään tosiaan leipasin pari pellillistä joulutorttuja, ja vein ne mukanani aupparimeetinkiin, joka pidettiin yhen meijän lcc ryhmäläisen kotona. Jokanen toi jotain ruokaa omasta maastaan, ja sit herkuteltiin. LCC jako meille kirjeet, jotka meijän hostit oli kirjottanu meille Thanksgivingin kunniaks ja aaawwww. Kotona tuolta olin joskus puol ysin jälkeen, himmailin ja taiteiltiin hostmomin kanssa meille kivat geelikynsilakkaukset. Booyaa.

Sain itteeni niskasta kii sen verran että suurinosa tavaroista on pakattu, vielä ois muutama jutska.

ENÄÄ 5  TUNTIA JA LÄHTÄÄN AJAMAAN LENTOKENTÄLLE JA LÄHTÄÄN KOHTI HAVAIJIA JA MUN KAUAN ODOTETTU LOMAVIIKKO KOITTAA BOOYAAA palaillaan ens viikolla ;);););)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti