sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

froyoa ja westfieldiä

Perjantai oli ihan perus päivä, hengattii lasten kaa poolilla ja tehtii vähä pihahommia.
Illalla ku hostmomi tuli kottii, se pisti siivousmoden päälle ja mä karkasin kauppaan. Kerroin meneväni kävellen, johon hostmomi totes että oon hullu, jep! Ovella lähtiessä vielä kysy, ettenkö varmasti halua autoa... Safewayhynhän kävelee siis kuudessa minuutissa. Otin aikaa.
IMG_3429
Kattoin The Internshipin ja nautin tota jumalten ruokaa, ei ollenkaa huono perjantai-ilta.

Tännään heräsin yheksän jälkeen (jo!!) Mutta lagasin sängyssä johonki yhteentoista, hups... Kahentoista aikaan vihdoin kömmin ylös, söin pikkasen jugurttia, otin pikkutoyotan alle ja huristelin Annapolikseen mallille, jossa treffasin suomalaisen Satun! Mää olin siellä jonku verran ennen ko Satu, ja onnistuinki löytämään ootellessa kaks paitaa ja kaks hametta! Wohoo. Kierreltiin ympäriinsä, jutskailtii, käytii froyolla, jouduttii hiusstailaajan minkälie kynsiin (se oli kyllä tosi mukava, ja se anto sen numeronki jos me halutaan joskus hengata sen kanssa haha) ja kierreltiin vähä lissää.
IMG_3433 IMG_3439 IMG_3430 IMG_3435 IMG_3436
Satu lähti ko sen hostmomi tartti autua, ja mää lähin kans aika pian satun jäläkeen. Ajelin kottiin ja tuli tosi outo fiilis, ajelin yksin ilman navigaattoria pitkin interstatteja ja muita ja tiesin just mikä exit pittää ottaa ja mihin pittää kääntyä että pääsee sinne ja miten sieltä pääsee kottiin. Tuli semmone olo ku oisin ollu täällä ikuisuuden. Olin kotona puoli viien aikaan, ja täällä oli partyt täyesä hulinasa. Kävin sanomassa hei vanhoille tutuille, ja hei parille uudelle, söin hodarin ja sulkeuduin takas alakertaan sovittelemaan mun uusia vaatteita heh
IMG_3452 IMG_3454 IMG_3456 IMG_3453 IMG_3472
muotibloggaaja 2k14 kuittaa. Vaatteiten lisäksi löysin kans tosi söpön uuen lompakon! Ostin kans eosin huulirasvan, mutta siitäpä en nyt jaksanu ottaa kuvvaa.

 Siivosin tännään kans mun huonetta, heitin pois ja pistin laatikkoihin tavaroita jokka ei oo mun ja joille tuskin on tarvetta, nii ne ei oo mun tiellä täällä viemäsä tillaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti