tiistai 9. joulukuuta 2014

My favorite fall vegetable is the sweet potato

Kirjottelen Hawaii part kakkosen varmaankin huomenna, nyt ei pyge. Nyt vaan pikaa viimeviikonloppu + maanantai tekstii plöh En ees muista mitä viimeviikolla tapahtu, töitä, töitä ja töitä vaan. Kavereitakaan ei ehtiny näkemään, nyyh! Lauantai-iltana kuitenki lähettiin (tai minä lähin, kivalla puolen tunnin varotusajalla..) Kathrinen kanssa bailaamaan, jälleen kerran seurassa oli jenkit A ja M ja itävaltalaiset A ja B! Tällä kertaa oltiin Baltimoressa, R:n kotona. R oli siis mulle ihan uus tuttavuu, samoin ku kaikki muut siellä olleet. Hengattiin, jutskailtiin ja eksyttiin yöllä kaupunkiin. Kotona olin kahen maissa, eli aikas aikasten verrattuna viime kertaan :D Mutta hauskaa oli!!

 Sunnuntai-aamun lagasin ja skypetin Suomeen, ja pikkusen ennen kahta lähin ajelemaan Melanielle, jossa Melanien hostmom leipo meille kaikkee tanskalaista joulusafkaa (RIISIPUURUA SYYÄÄN SUOMESAKI!!!! HOXHOX TANSKALAISET), josta Kathrine oli ihan yli-intona. Melanien hostlapset on kyllä maailman sulosimpia! Sillä on hoidettavana 1-vuotiaat kaksoset! Tuitui. Hengattiin siellä viiteen, kunnes mä lähdin ajamaan takas SP:hen ku hostit halus treffata dinnerille. Loppuillan lagasin.

 Tänään aamulla nakkasin lapset kouluun ja huristin Starbucksiin tappamaan aikaa, ku 9 piti mennä noutamaan ruokaostokset. Näin suurena maana Amerikka (tai no, ees Maryland) on pieni paikka, nimittäin mun eellä jonossa oli rear-endingissä mukana ollu jäpikkä. Oli jäätävä tunnelma. Hengasin peppermint mochan ja banana nut breadin kanssa tunnin, luin iltasanomien sivuilta kunnon kinastelua nimistä, ja sit lähin Gianttiin hakemaan meijän ruokaostoksia.
      Kotona ruokien poislaiton jälkeen menin lagaamaan, ja lagasin taas pari tuntia, kunnes uus tiskikone tuli. Tällaset päivät, ku joku korjaaja tai muu tulee, on niiiiin ärsyttäviä, ku ne antaa jonku epämääräsen aikataulun millon ne tulee, niin on pakko pysyä kotona eikä voi lähtä mihkään. Tollekki se aikataulu oli, että ne tulee klo 11 ja klo 15 välillä. Moro. Teeppä siinä sitte jotaki. Tiskari tuli kuiteski kaheltatoista, ja kolmen (!!!!) viikon jokailtainen ulkonasyönti päättyy. KIITOS. Olin jo ihan done.

 Tän päivän positiivinen yllätys oli FEDEX-GUY!!! Mun uus bestis. 2 kk sitten ko. fedex-guy toi mun läppärin, kun se oli ollu huollossa, ja oli erittäin kiinnostunut että mistä päin maailmaa oon, mitä kieltä puhun ja että sano jotain suomeksi ja mitäs :D No tosiaan tää samainen kaveri tuli tänään käymään pakettia tuomassa, ja oli heti et "ai moii mitä sulle kuuluu, mistäs sä olitkaan? ruotsista?" So close!! Jutskailtiin tovi niitä näitä, ja sitten hän lähti jatkamaan matkaansa. NYYH. Lepposa kaveri. Ehkä nähdään taas 2 kk päästä.

 Huomenna vois tehä loput joulushoppaukset Suomeen (MITEN NIIN MYÖHÄSSÄ) ja lähettää eka paketti ja postikortteja. Pllllhhhhh.

 Over and out.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti