perjantai 27. helmikuuta 2015

uutispommi

Hmm. Mitäs tänne kuulukaan... Viime viikolla käytiin torstaina R:n groupin kaa kattomassa Paavo Pesusieni leffaa ja let's be real here, en oo kamala pesusienifani joten en kauheesti naattinu. Lapset oli kyllä ihan intona eikä ne tainnu koko matkaa olla hiljaa siitä.. Kotimatkalla haettiin mäkkärii ja tytöt otti happy mealit vaan että ne saa... jep! Paavo Pesusieni lelut... :D Perjantaina ja lauantaina en tainnu tehä mittään, olin kotona koko lauantain koska sato lunta ja lunta joten oltiin kaikki snowed in. Sunnuntaina mentiin Emman ja Martinan kanssa kattomaan The Duff, joka oli tosi hyvä!! Sieltä kaasuttelin kotiin ja rupesin työskentelemään puol kuuden kieppeillä, ku hostit lähti johonkin viininmaisteluihin. Syötiin pitsaa ja katottiin Jessiee. (Samaa Jessie jaksoo minkä oon nähny tuhat kertaa ha osaisin varmaan tästä suorilta kertoa mitä siinä tapahtuu..)
   Maanantaina tuli kaheksan kuukautta muuten täällä täyteen. Laskujen mukaan??

Oisko nyt sen uutispommin aika? Sovitaan et on. Eilen illalla hostit kerto mulle et ne haluu rematchiin. En ala tänne sen kummemmin sitä selittelemään, valitettavasti kerrottavana ei oo mitään kamalaa draamaakaan mitä joskus kuulee, mutta jos jotakuta kiinnostaa syvästi mitä ongelmia täällä on ollut koska todellakaan en oo kaikkea tänne kirjotellut, niin hit me up facebookissa tai laittakaa vaikka sähköpostia rrrriina@hotmail.com niin saatte sensuroimattoman stoorin. To be honest mietin ite syksyllä kerran tai pari, että oisinko onnellisempi jossain toiseessa perheessä, mut suomalaisella sisulla vedin ja päätin et kyllä se siitä helpottaa, ja et ei se näin paskaa voi kokoaikaa olla. Ei se kyllä kamalasti helpottanu. Päätös oli kuitenki hostien, ja joo oon aika upset koska oisin mä tänne lopuksi 4 kuukaudeksi voinut kuiteskin jäädä, mutta ehkä parempi näin.

Mun LCC kävi tänään täällä ja tehtiin exit meeting, ja mun käsityksen mukaan joko huomenna tai maanantaina alkaa rematch prosessi jossa mulle koitetaan löytää uutta perhettä, joka on kyllä aika hankalaa, koska mulla on enää vaan pari kuukautta tätä vuotta jäljellä, enkä pysty extendaamaan, joten harva perhe tarvii. Ja varsinkin tähän aikaan vuodesta ei kamalasti oo perheitä, ja mä ku lähden just kesän alussa, niin sekin hankaloittaa. Yritän kuitenkin, ja jos ei onnistu, niin sitten palataan Suomeen, ja se on ihan ok. Ei se elämä siihen kaadu.

Ollaan hostien kanssa kyllä edelleen hyvissä väleissä, tää oli loppujen lopuksi aika kivuton homma meille kaikille, vaikka hostmomin kanssa pienet itkut yhdessä vedettiinkin exit meetingin jälkeen. Seuraavat kaks viikkoa oon kuitenkin vielä töissä ja koitan pohtia mihin ihmeeseen saan kaiken tän mun roinan.. Onneks hostit lupas että niiltä saattas löytyä ylimääränen matkalaukku mulle niin ei tarvi tuhlata tyyliin $200 siihen... PHEWWW.

Että semmosta tänne, mitä sinne? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti