keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Still alive and kicking!

Melkosta mylläkkää on ollu pari viime päivää, mutta kyllä se tästä. Ja varokaa, tästä postauksesta voi tulla vähän, no, mittava... //EDIT ei siitä tullukkaa nii pitkä ku oletin..

Sunnuntaiaamuna tein niin klisee virheen. Täällä käännettiin siis sunnuntaiaamuyöstä kelloja, ja laitoin kellon soimaan 7:00. Sit muistin, et kelloja käännetään, niin laitoin sen 6:00 soimaa, että se soi 7:00 uutta aikaa. No, enpäs muistanut, että mun sillonen AP puhelin päivitteli ajan ittestään, joten nousimpa sitten 6:00 siinä uskossa, että kello on seittemän. Perus suihkut yms ja loput pakkaukset ja kello oli 730 ja meikä ihmettelee, et miten oon ollu näin reipas. No, menin yläkertaan syömään ''aamupalaa'' aka juustokakkua edellisillan goodbye dinneriltä, ja huomasin et oon ollu hereillä puolTOISTA tuntia puolen tunnin sijaan, se siitä tehokkuudesta... Anyway, yheksän aikaan oli mun ja HD:n aika lähtä ajelemaan tänne DC:hen uuteen perheeseen, joten siinä tapoin sitten puoltoista tuntia tekemällä... ööö.. En mitään! Istuin sohvalla, mun (ex)huoneen lattialla ja mietin et mitä. Oli tosi haikee nähä se huone tyhjänä, ilman mun rojuja :(

Ennen ysii alko muuki porukka valumaan alas, sain tytöiltä pienen lahjan (joka oli duct tapesta tehty laukku haha) halailtiin lasten kaa, varsinkin R, mikä oli musta tosi yllättävää. Se oli kokoajan kädestä roikkumassa tai halaamassa. Ihan mieltälämmittävää kyllä :-) Heippoja oli tosi hankala sanoa, ja kylläpä sitä muutamat kyyneleet tuli siinä vieräytettyäkin, ja automatkallaki oli kokoajan vähän pala kurkussa mutta hd kuitenki jutteli kaikkia kivoja etten vaa itkis koko matkaa haha

Kympin jälkeen oltiin täällä (pienien arvauksien jälkeen haha ei oltu varmoja talosta ku en tarkasti muistanu enää osotetta nii menin oven taakse vähä sillä meiningillä että onko väärä talo...) ja uus hostmom ja lapset tuli ulos vastaan! Ruvettiin raahaan mun kamoja sisälle ja tähän väliin:


IMG_2292

Miten paljon tavaraa voi olla???? Jenkkeihin tullessa mulla oli vaan noi pinkit matkalaukut ja toi musta käsilaukku. Jessus. Sain kuulla kyllä exhd:ltä että uudelta hostmomilta että mitäs ruumiita tuolta laukuista löytyy... :D Kyllä nyt alko semmonen säästökuuri ettei ikinä! (Varmaan, kun 10 min kävelyn päässä on Sephora, MAC yms... Onnea yritykseen Riina)

Kannettiin tosiaan kamat sisään ja sit oli aika sanoo heipat exhd:lle. Oli tosi hankala sanoo heippa. :-( Heipat oli kuitenki sanottava ja mentävä etiäppäin! Raahattiin mun rojut tänne mun uuteen huoneeseen, joka on muuten täydellinen. Paljon pienempi ku SP:n huone oli, mut tää on niiin heart eyes. Jälleen ollaan kellarissa, mutta nyt on ikkuna! Josta näkee ööööö talon jotai perustuksia? Haha mut ainaki kuulee ku sataa! Esim nyt.


IMG_5345 IMG_5348

Tuotiin tavarat tänne, ja tyttö piti mulle house touri, ja poika kurkki siellä nurkissa, se vähän ujosteli :D House tourin jälkee syötii vähä lounasta ja sit napattiin ''mun'' auto (jolla siis kuskaan lapsia, muuten mulla täällä ei oo autoa käytössä ku tässä on kaikki [siis kaikki, kauppoja ravintoloita metro yms yms yms] 10-15 minuutin kävelyn päässä) alle ja lähettiin ajeleen mm koululle, harrastuspaikoille ja vähän et mitä tässä lähistöllä on. Tohon vierähti tovi jos toinenki, jonku aikaa lapset oli mukana mut sit käytiin nakkaamassa ne kotiin ja jatkettii hostmomin kaa kahestaa ja jutskattii samalla kaikkia käytännön asioita. Sen jälkee ku tultii kotiin menin purkamaan mun kamoja ja asettuun taloksi, ja lapset lähti yöksi isälleen. Loppuilta meniki chillaillessa ja aikasin nukkumaanmennessä!

Maanantaina alotin työt kympiltä, siivoilin vähä keittiöö ja opettelin talon tavoille, puhuin hostmomin kans puhelimessa ja siellä käytii läpi miten käyttää kaikkia pesukoneita yms yms yms, ja sit olin off ennen yhtä, ku sain hommat hoidettuu. Sit oli vapaa-aikaa kunnes lapset piti hakea 345, ja sen aikaa vaan chillailin, en jaksanu lähtä mihkään. Hain lapset, SELVISIN BUSSILLE ILMAN GPS:SSÄÄ OONKO PARAS (ja nyt osaan sinne jo ilman mitää lunttilappuja, antakaa aplodit) ja tultiin kotiin. Lapset teki läksyt, ja sit ku poika oli valmis se tuli kysyy et pelattasko socceria. Toi poika on ihan hullu jalkapallofani ja musta tuntuu että pääsen kesäkuntoon ihan vaan sillä ku pelaan sen kans niin paljo socceria... No me pelattiin, ja sit viiden kieppeillä lähin viemään sen vielä soccer harkkoihin. Oli tosi lämmin ilma, mä istuin jalkakäytävällä pelkkä neule päällä sen tunnin eikä ollu kylmä! Tultiin takas kotiin, ja arvatkaa mitä mentiin tekeen? Jep! Mentiin pelaa lisää socceria haha

Hostäiti tuli kotiin kuuden jälkeen, ja poika oli sanonu hostmomille et mun kans on huippua pelata socceria, JEE!! Syötii dinneriä, siivottiin keittiö ja sit olin off. Tulin alas, katoin Tuubin elisaviihteestä ja menin nukkumaan, kello ei ollu varmaan ees kymmentä ha!

Tänään alotin 645, mikä on siis se normi aika koulupäivinä. Menin ylös, autoin poikaa aamupalan laitossa, pakkasin lounasboksit, ja sit himmailtiin vaan kunnes 730 lähettiin ajamaan koululle. Toi koulumatka on niin kiva ajaa. DC:ssä hauskaa on se, että aamusin ku ajat siellä nii näät sellasia bisnesmiehiä jotka kävelee sellanen pitkä musta takki päällä, kahvi toisessa kädessä ja salkku toisessa kädessä. PARASTA!! Anyway, kotona olin kasin jälkeen, hoidin pyykkejä järkkäilin lasten huoneita yms yms yms ja sit olin off, chimmailin, kävelin Bethesdaan jonne meni joku 20 min, himmailin siellä hetken, tulin takas, hain tytön lacrossesta kolmen jälkeen, droppasin sen kotiin ja lähin hakee poikaa. Kotiin tultua tyttö meni tekee läksyjään kuten aina ha, pojalla ei kamalasti ees ollu, sen piti tehä vaa sock puppet ja se oli nopsaan tehty, ja sit mentiin.... PELAAMAAN SOCCERIA. HA! Meillä oli kyllä tosi hauskaa, toi poika on niin herttanen! Pelailtiin socceria varmaa joku puoltoista tuntia, sit hostmomi tuli kotii, ruvettiin tekee dinneriä, syötiin, siivottiin, jutskailtiin, ja nyt oon off ja oon kuolemanväsyny jälleen kerran.

Anyway, tällasta tänne! Eli hyvää tänne ha
En haluis käyttää tätä konetta, koska mulla ei oo adapteria vielä mihin koneen laturi mahtuis, niin en tätä kamalasti koita nyt vielä käyttää mutta pakko oli tulla hihkuu että kivaa on ja hyvin menee!

2 kommenttia:

  1. Voi kun sun huone on ihana! Jäin vain katselemaan sitä :D Tsemppiä sulle uuteen perheeseen, ainakin näyttää kaikki lähteneen rullaamaan paremmin kuin hyvin :)

    VastaaPoista